1. ročník: Úkol 12 (zdymadla)

Při tvorbě tohoto úkolu využijte podmínky i generování událostí.

Loď může proplout jen zdymadlem, které je zaplněné vodou a jeho číslo je nastavené na spínači.

Viz. Podmínky (if) – flash a Vytváření vlastních událostí – flash

[topswf swf=’http://patf-biokyb.lf1.cuni.cz/vyukahollarka/wp-content/uploads/2014/11/procvicovani_zdymadla.swf‘ width=’550′ height=’400′ quality=’best‘ wmode=’transparent‘ scale=’default‘ flashvars=“ allowfullscreen=’false‘]

Řešení: Objekty na scéně:

1

Spínač (vypnutý znamená že je vybrané zdymadlo jedna, zapnutý vybírá zdymadlo dvě):

2

Zdymadlo:

3

Loď:

4

 

Actionscript na scéně:

5

Nahrávání souborů:

Nahrajte vždy swf i fla. Své úkoly nahrávejte s vaším jménem:

  • Prijmeni_ukol12.swf
  • Prijmeni_ukol12.fla

[wordpress_file_upload uploadrole=“administrator,editor,author,contributor,subscriber“ uploadpatterns=“*.fla,*.swf“ maxsize=“15″  uploadtitle=“Upload files to the Upload dir“ medialink=“true“]

 


Posted

in

by

Tags: