Při tvorbě tohoto úkolu využijte podmínky i generování událostí.
Loď může proplout jen zdymadlem, které je zaplněné vodou a jeho číslo je nastavené na spínači.
Viz. Podmínky (if) – flash a Vytváření vlastních událostí – flash
[topswf swf=’http://patf-biokyb.lf1.cuni.cz/vyukahollarka/wp-content/uploads/2014/11/procvicovani_zdymadla.swf‘ width=’550′ height=’400′ quality=’best‘ wmode=’transparent‘ scale=’default‘ flashvars=“ allowfullscreen=’false‘]
Řešení: Objekty na scéně:
Spínač (vypnutý znamená že je vybrané zdymadlo jedna, zapnutý vybírá zdymadlo dvě):
Zdymadlo:
Loď:
Actionscript na scéně:
Nahrávání souborů:
Nahrajte vždy swf i fla. Své úkoly nahrávejte s vaším jménem:
- Prijmeni_ukol12.swf
- Prijmeni_ukol12.fla
[wordpress_file_upload uploadrole=“administrator,editor,author,contributor,subscriber“ uploadpatterns=“*.fla,*.swf“ maxsize=“15″ uploadtitle=“Upload files to the Upload dir“ medialink=“true“]