1. ročník ZS: Úkol 4 (pták)

Vytvořte swf za pomocí události kláves a hitTestObjectu:

Zadání:

 

Na scéně vytvořte tyto objekty:

  • ptak_mc – movieclip s obrázkem ptáka, který bude mít uvnitř sebe laser
  • ptak_mc.laser_mc – movieClip laser_mc je uvnitř ptak_mc, tento movieclip má dva snímky – na prvním snímku není nic, na druhém je obdélník laseru
  • zed_mc – zeď pod ptákem, určuje konec obrazovky, pokud se jí dotkne některý z cílů, hra končí
  • cil1_mc – instance objektu cil – má v sobě jen classic tween animující jeho pohyb shora dolu
  • cil2_mc – instance objektu cil – má v sobě jen classic tween animující jeho pohyb shora dolu
  • cil3_mc – instance objektu cil – má v sobě jen classic tween animující jeho pohyb shora dolu
  • text_txt – textový rámec (klasický, dynamický text) – zobrazuje počet bodů a životů

Kód:

Nahrání: 

Soubor nahrajte skrz formulář na přehledové stránce s úkoly


Posted

in

by

Tags: