1. ročník ZS: Úkol 4 (ruleta)

Úkol 4 – Ruleta

 

Zadání:

Vytvořte ruletu – na kliknutí se číslo zastaví – když se zastaví všechna tři stejně, napíše se nápis: Výhra (+ další alternativa – pokud padne 666 – napíše se ďábelská výhra)

Na kliknutí tlačítka Znovu, se hra spustí opět od začátku.

Objekty na scéně:

  • jedna_mc – první číslice
  • dva_mc – druhá číslice
  • tri_mc – třetí číslice
  • tlac_mc – tlačítko
  • body_txt – počet bodů

Všechny číslice musí mít uvnitř vytořenou proměnnou stav typu String!

Actionscript na scéně:

ruleta1

Actionstript v číslicích:

na stavu s číslicí 1:

ruleta2

na stavu s dalšími číslicemi (hodna se samozřejmě bude lišit podle číslic:

ruleta3

Nahrávání souborů:

Nahrajte vždy swf i fla. Své úkoly nahrávejte s vaším jménem:

  • Prijmeni_ukol4zs.swf
  • Prijmeni_ukol4zs.fla

[wordpress_file_upload uploadrole=“administrator,editor,author,contributor,subscriber“ maxsize=“5″ uploadtitle=“Upload files to the Upload dir“ medialink=“true“]


Posted

in

by

Tags:

Comments

Napsat komentář