Úkol 4 – Ruleta
Zadání:
Vytvořte ruletu – na kliknutí se číslo zastaví – když se zastaví všechna tři stejně, napíše se nápis: Výhra (+ další alternativa – pokud padne 666 – napíše se ďábelská výhra)
Na kliknutí tlačítka Znovu, se hra spustí opět od začátku.
Objekty na scéně:
-
jedna_mc – první číslice
-
dva_mc – druhá číslice
-
tri_mc – třetí číslice
-
tlac_mc – tlačítko
-
body_txt – počet bodů
Všechny číslice musí mít uvnitř vytořenou proměnnou stav typu String!
Actionscript na scéně:
Actionstript v číslicích:
na stavu s číslicí 1:
na stavu s dalšími číslicemi (hodna se samozřejmě bude lišit podle číslic:
Nahrávání souborů:
Nahrajte vždy swf i fla. Své úkoly nahrávejte s vaším jménem:
- Prijmeni_ukol4zs.swf
- Prijmeni_ukol4zs.fla
[wordpress_file_upload uploadrole=“administrator,editor,author,contributor,subscriber“ maxsize=“5″ uploadtitle=“Upload files to the Upload dir“ medialink=“true“]
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.