Vlastní kurzor myši se dá vytvořit z jakéhokoliv Movieclipu – může mít i svou vlastní časovou osu. Reakční bod tohoto kurzoru je jeho osa (křížek, který se zobrazí, jakmile jsme uvnitř Movieclipu:
stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_MOVE, posunKurzor); function posunKurzor(event:MouseEvent) { kurzor_mc.x = stage.mouseX; //stage.mouseX - ukazuje na aktuální X souřadnici myši kurzor_mc.y = stage.mouseY; //stage.mouseX - ukazuje na aktuální Y souřadnici myši e.updateAfterEvent(); // tato metoda funguje pouze u událostí myši - ihned po události překreslí scénu } Mouse.hide(); //tento příkaz schová původní kurzor myši //Pokud by jsme chtěli tento příkaz zobrazit, užije se příkaz Mouse.show();
Příklad:
Další tipy:
Kurzor se posunuje jen po ploše swf – nemůže ji překročit a pokud kurzorem vyjedeme z této oblasti, zůstane „přilepený“ na okraji swf.