Pokračujte v úloze z hodiny. V hodině jsme vytvořili soubor se dvěma objekty – terčem (jméno – terc, navázaná třída- Terc) a puškou (jméno – puska, navázaná třída – Puska).
Oba soubory jsou ze scény smazané, přidáme je na scénu pomocí hlavní třídy AS (pojmenujte hlavní třídu Strilecka.as nebo Hra.as).
Terč má uvnitř MovieClipu tuto animaci a AS:
Uvnitř externí třídy Terc.as je tento kód:
Puška v sobě žádnou animaci ani kód nemá.
Pro náhodné objevování terče budeme potřebovat externí třídu Nahoda.as.
K hlavní scéně pak připojíme hlavní třídu Strilecka.as (nebo Hra.as).
Uvnitř této třídy bude následující kód:
Takto si vytvoříme střílečku, kde budeme moci ovládat pušku klávesami:
Tuto hru rozšíříme o:
- movieClip gameInfo, které se objeví na začátku jako tlačítko start, v případě výhry (víc než 100 bodů) jako tlačítko Výhra, v případě prohry (méně než -100 bodů) jako tlačítko Konec.
MovieClip gameInfo vytvoříme a opět smažeme ze scény:
Na prvním snímku je v AS jen „stop();“
Ovládání GameInfo přidáme opět v hlavní třídě.
Výsledné swf:
Nahrání:
[wordpress_file_upload uploadrole=“administrator,editor,author,contributor,subscriber“ uploadpatterns=“*.fla,*.swf,*.zip,*.rar“ maxsize=“15″ uploadtitle=“Upload files to the Upload dir“ medialink=“true“]