Otázky k absolutoriu

 

  1. Základní programové konstrukty (sekvence, podmínky, přepínače, cykly, a jejich využití)
  2. Funkce. Práce s parametry funkce a návratovou hodnotou.
  3. Datové typy a přetypovávání.
  4. Třídy. Definice třídy, dědičnost, statické třídy, dynamické třídy. Konstruktor třídy. Vlastnosti a metody třídy. Modifikátory přístupu public a private.
  5. Práce s třídami a objekty. Vazba na symboly v knihovně, ukládání tříd do souborů, balíčky (Package).
  6. Stavové automaty a jejich využití pro návrh flashové aplikace (uveďte příklad).
  7. Pole (Array), jeho deklarace, adresování jeho prvků, příklady využití např. pro adresování movieclipů. Funkce Math.random, příklad jejího využití v kombinaci s polem.
  8. Události v AS3 , přidávání a ubírání posluchačů událostí, target a current target.
  9. Dynamika založená na čase, události časovače, třída Timer.
  10. Třída MovieClip. Kontejnery a práce s nimi.
  11. Třída Loader – nahrávání multimediálního obsahu (obrázků, swf).
  12. Práce se zvukem. Práce s videem.
  13. Využití základních komponent ve Flashi.
  14. HTML – Základní kostra jednoduché HTML stránky, základní tagy HTML
  15. HTML – Kaskádové styly. Typy oddílů. Tvorba vícesloupcového layoutu HTML stránky.
  16. HTML – Tvorba šablon webových stránek v Dreamweaveru.
  17. Javascript a Jquery – jejich využití pro webové stránky. Základní objekty, funkce a efekty.
  18. Redakční systémy, výhody jejich použití, základní prvky. Popis PHP databáze, import a export obsahu databáze.
  19. WordPress – Instalace, obecné nastavení funkcí, pluginy a widgety.
  20. WordPress – Template. Úprava vzhledu pomocí obecného nastavení a kaskádových stylů

Posted

in

by

Tags: