Otázka 11 2016/2017

Třída Loader – nahrávání multimediálního obsahu (obrázků, swf).

Loader – potomek DisplayObjectContaineru

Vlastnosti a metody zděděné od DisplayObjectContaineru

  • můžeme do něj vkládat další objekty
  • addChild() – přidá objektu potomka
  • removeChild() – odebere objektu potomka
  • addChildAt()…
  • removeChildAt()…
  • numChildren – vlastnost počtu potomků objektu
  • z – pozice objektu ve skupině. 0 – nejnižší objekt, 1 – vyšší, 2 – nejvyšší

Umožní zobrazit soubory .swf, .jpg, .png, .gif
U swf – zachovává interaktivitu, dokáže číst a používat proměnné, umožní ovládat časovou osu swf
– změní pozadí na průhledné

Deklarace loaderu

  • jako proměnná
var nazev:Loader = new Loader();

Je potřeba ho připojit na scénu

addChild(nazev);

Metody:

  • .load – nahraje nový obsah
  • .unload – smaže stávající obsah
  • .close – přeruší nahrávání

Vlastnosti loaderu:

  • content – obsah načtený v loaderu
  • contentLoaderInfo – obsahuje informace známé před dokončením načtení obsahu (*)
    • – celková velikost souboru *
    • – kolik je načteno *
    • – výška
    • – šířka
    • – počet snímků za vteřinu
    • – verze swf
    • – actionscript

Posted

in

,

by

Tags: