- Základní programové konstrukty (sekvence, podmínky, přepínače, cykly, a jejich využití)
- Funkce. Práce s parametry funkce a návratovou hodnotou.
- Datové typy a přetypovávání.
- Třídy. Definice třídy, dědičnost, statické třídy, dynamické třídy. Konstruktor třídy. Vlastnosti a metody třídy. Modifikátory přístupu public a private.
- Práce s třídami a objekty. Vazba na symboly v knihovně, ukládání tříd do souborů, balíčky (Package).
- Stavové automaty a jejich využití pro návrh flashové aplikace (uveďte příklad).
- Pole (Array), jeho deklarace, adresování jeho prvků, příklady využití např. pro adresování movieclipů. Funkce Math.random, příklad jejího využití v kombinaci s polem.
- Události v AS3 , přidávání a ubírání posluchačů událostí, target a current target.
- Dynamika založená na čase, události časovače, třída Timer.
- Třída MovieClip. Kontejnery a práce s nimi.
- Třída Loader – nahrávání multimediálního obsahu (obrázků, swf).
- Práce se zvukem. Práce s videem.
- Využití základních komponent ve Flashi.
- HTML – Základní kostra jednoduché HTML stránky, základní tagy HTML
- HTML – Kaskádové styly. Typy oddílů. Tvorba vícesloupcového layoutu HTML stránky.
- HTML – Tvorba šablon webových stránek v Dreamweaveru.
- Javascript a Jquery – jejich využití pro webové stránky. Základní objekty, funkce a efekty.
- Redakční systémy, výhody jejich použití, základní prvky. Popis PHP databáze, import a export obsahu databáze.
- WordPress – Instalace, obecné nastavení funkcí, pluginy a widgety.
- WordPress – Template. Úprava vzhledu pomocí obecného nastavení a kaskádových stylů