časovač – instance třídy Timer – v konstruktoru mu zadáme interval v milisekundách za jak dlouho má „odbíjet“, případně i počet opakování (pokud druhý parametr nezadáme – odbíjí pořád, dokud ho nestopneme
var casovac1:Timer=new Timer(3000);//"zvoní" každé tři vteriny var casovac2:Timer=new Timer(3000,5);//"zvoní" každé tři vteriny, ale jen pět krát za sebou
zadané hodnoty jsou uchovány v položkách delay a repeatCount
trace(casovac1.delay); // vrátí 3000 trace (casovac2.repeatCount) // vrátí 5
časovač je třeba spustit a také stopnout, případně (případně resetovat)
casovac1.start(); .... casovac1.stop(); .... casovac2.reset(); //vrátí vše na počátek
Odbíjení časovače se děje tak, že časovač vygeneruje událost TimerEvent.TIMER , té je potřeba přiřadit posluchače.
casovac.addEventListener(TimerEvent.TIMER,reagujNaCasovac); function reagujNaCasovac(e:TimerEvent) { ..... ..... }
var casovac:Timer = new Timer(3000); casovac.addEventListener(TimerEvent.TIMER,skoc); function skoc(e:TimerEvent) { trace("ted mam skocit"); blecha1_mc.play(); } blecha1_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_MOVE,spustCasovac); function spustCasovac(e:MouseEvent) { casovac.start(); } blecha2_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN,chytMys); blecha2_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP,pustMys); function chytMys(e:MouseEvent) { blecha2_mc.startDrag(); } function pustMys(e:MouseEvent) { blecha2_mc.stopDrag(); casovac.stop(); } blecha2_mc.buttonMode=true;