Zvuk v AS3

Práce se zvukem

  • na časové ose nebo pomocí AS

Zvuk na časové ose se přidává ve vlasnostech snímku – připojíme zvuk, který je uložený v knihovně, můžeme upravit obálku, která zvuk

  • obsahuje (např. mizení, objevování, hlasitost…). Efekty se nastavují pro oba kanály zvlášť.
  • Nastavení
  • událost – zvuk jen spustí bez ohledu na časovou osu
  • spuštění – zvuk jen spustí
  • zastavení – zvuk na daném snímku zastaví
  • stream – zvuk kopíruje průběh časové osy (reaguje na AS)
  • opakování – základní nastavení zvuk neopakuje

Zvuk v AS3

  • můžeme používat jen mp3

třída sound – načte zvuk a dokáže ho přehrát

  • .load
  • .play

třída SoundChannel – umožní ovládat jednotlivé zvuky (Sound), měnit hlasitost, posouvat zvuky, zastavovat je

  • .stop – zastaví přehrávání

Vlastnosti SoundChannel

  • .position – aktuální čas přehrávání
  • .leftpeak
  • .rightpeak
  • .soundtransform
  • .volume

Událost

  • .soundcomplete

Posted

in

by

Tags: