Práce se zvukem
- na časové ose nebo pomocí AS
Zvuk na časové ose se přidává ve vlasnostech snímku – připojíme zvuk, který je uložený v knihovně, můžeme upravit obálku, která zvuk
- obsahuje (např. mizení, objevování, hlasitost…). Efekty se nastavují pro oba kanály zvlášť.
- Nastavení
- událost – zvuk jen spustí bez ohledu na časovou osu
- spuštění – zvuk jen spustí
- zastavení – zvuk na daném snímku zastaví
- stream – zvuk kopíruje průběh časové osy (reaguje na AS)
- opakování – základní nastavení zvuk neopakuje
Zvuk v AS3
- můžeme používat jen mp3
třída sound – načte zvuk a dokáže ho přehrát
- .load
- .play
třída SoundChannel – umožní ovládat jednotlivé zvuky (Sound), měnit hlasitost, posouvat zvuky, zastavovat je
- .stop – zastaví přehrávání
Vlastnosti SoundChannel
- .position – aktuální čas přehrávání
- .leftpeak
- .rightpeak
- .soundtransform
- .volume
Událost
- .soundcomplete