Výuka

1. ROČNÍK

Zimní semestr

  1. Flash  – úvod
  2. Základy animace, Importování objektu
  3. Classic tween a Shape tween, ovládání časové osy (play, stop)
  4. Vlastnosti Movieclipu
  5. Funkce
  6. Proměnně (variable) a datové typy v AS
  7. Události myši a tlačítka
  8. Vytváření vlastních událostí
  9. Podmínky a jejich využití
    Stavový automat
  10. Jednoduchý stavový automat (if-else)
  11. Jednoduchý stavový automat II (do while)
    Jednoduchý stavový automat III (switch)
  12. Drag and Drop, addChild
  13. Přepínání scén, hierarchie objektů, Remove Child
  14. Hit test object
  15. Opakování

Jarní semestr

  1. Opakování prvního semestru,e.currentTarget; e.Target
  2. Detekce kolize objektů (hitTestObject, hitTestPoint)
  3. Hierarchie objektů, Dědičnost objektů, GlobalToLocal
  4. Využití tweenů v AS3
  5. Události kláves
  6. Třídy (rozšiřující třída) (tridy pdf)
  7. Třídy (základní třída)
  8. Timer,
  9. Loader
  10. Zvuky v AS3
  11. Základní Komponenty v AS3
  12. Video v AS3(flvplayback pdf)
  13. Export flashových formátů pro html, WIN, MAC

2. ROČNÍK

Zimní semestr

  1. opakování funkce, opakování události AS3 opakovani (funkce pdf)  opakovani (události pdf)
  2. DisplayObject opakování (displayobject pdf), (displayobjectcontainer_a_loader pdf)
  3. Práce s třídami a objekty. Vazba na symboly v knihovně, ukládání tříd do souborů, balíčky (Package). Práce s konstruktory.
  4. Pole (Array), jeho deklarace, adresování jeho prvků, příklady využití např. pro adresování movieclipů.
  5. Dynamika založená na čase, události časovače, třída Timer.
  6. Třída Loader – nahrávání multimediálního obsahu (obrázků, swf).
  7. Využití základních komponent ve Flashi.
  8. Třídy a objekty. Definice třídy, dědičnost, statické třídy, dynamické třídy. Konstruktor třídy. Vlastnosti a metody třídy. Modifikátory přístupu public a private.

Jarní semestr

3. ROČNÍK

Zimní semestr

Jarní semestr – příprava na absolutorium

  1.  otázky 1 a 2
  2. otázky 3 a 4
  3. otázky 5 a 6
  4. otázky 7 a 8
  5. otázky 9 a 10
  6. otázky 11 a 12
  7. otázky 13 a 14
  8. otázky 15 a 16
  9. otázky 17 a 18
  10. otázky 19 a 20
  11. opakování – příprava projektů na absolutorium
  12. opakování – příprava projektů na absolutorium

3. ROČNÍK – INTERAKTIVNÍ GRAFIKA

  1. předtisková připrava
  2. formaty vazby
  3. elektronicke-formaty

Otázky k absolutoriu:

  1. Využití základních komponent ve Flashi.
  2. HTML – Tvorba šablon webových stránek v Dreamweaveru.
  3. Javascript a Jquery – jejich využití pro webové stránky. Základní objekty, funkce a efekty.
  4. Redakční systémy, výhody jejich použití, základní prvky. Popis PHP databáze, import a export obsahu databáze.
  5. WordPress – Instalace, obecné nastavení funkcí, pluginy a widgety.
  6. WordPress – Template. Úprava vzhledu pomocí obecného nastavení a kaskádových stylů